Wycieczka klas 7 pod hasłem z Wizytą w Warszawie Dnia 21 maja 2022r. klasy 7a, 7b, 7c pojechały na jednodniową wycieczkę do Warszawy. Na początku odwiedziliśmy Manufakturę Czekolady, gdzie poznaliśmy historię czekolady od ziarenka po tabliczkę, którą kupujemy w sklepie. Następnie czekało nas projektowanie i wykonanie własnej tabliczki czekolady z dodatkiem wybranych owoców i bakalii, którą zabraliśmy do domu. Niektórzy uczniowie będą mieli piękny i słodki prezent dla mamy z okazji jej święta. Wśród tych atrakcji warto jeszcze wymienić degustację czekolady i mistrzowski pokaz „temperowania czekolady”. To było niesamowite widowisko. Po wizycie w Manufakturze udaliśmy się na spacer uliczkami Starego Miasta. Zobaczyliśmy Zamek Królewski, kolumnę króla Zygmunta III Wazy, katedrę św.Jana, Rynek Staromiejski z pomnikiem Syrenki, pomnik Małego Powstańca, Barbakan i mury obronne starej Warszawy. Tam też zjedliśmy obiad w restauracji Literatka i kupiliśmy pamiątki. Na Rynku Starego Miasta naszym kolejnym punktem zwiedzania było Muzeum Świata Iluzji. Tam poznaliśmy niezwykły świat pozorów, złudzeń, anomalii i paradoksów. Zabawa w tym miejscu dostarczyła naszym uczniom wiele atrakcji i radości. Mnóstwo rzeczy i zjawisk oczywistych nagle stało się złudzeniem. Do domu wróciliśmy zmęczeni, ale pełni wrażeń. To była udana i znakomita wycieczka.